Tuesday, February 24, 2015

MERDEKA DARI CYST DAN SENGGUGUT.. TERIMA KASIH BIOSELEZA!!

MERDEKA DARI CYST DAN SENGGUGUT

Selama BERBELAS TAHUN saya mengalami SENGGUGUT yang teruk, bila di periksa, CONFIRM KATA DOCTOR, SAYA ADA CYST..

Rawatan diteruskan, pelbagai Petua diamalkan, namun keadaannya tak banyak berubah. Saya mula rasa takut sebab banyak RUMORS: 

1- Susah dapat anak
2- Sakit ketika 'bersama' suami
3- Lama-lama boleh jadi BARAH

TENSION, TEKANAN dan BIMBANG.. Semua produk yg dicadangkan saya guna atas dasar ikhtiar. Sehinggalah dalam perasaan berbelah bagi, saya cuba BIO SELEZA. TAPI.. Masa pakai hari pertama, YA ALLAH, SAKIT TERAMAT MACAM NAK BERSALIN, macam contraction, memulas-mulas.. 

AKHIRNYA berakhir di bilik air, MENGGELONGSOR KELUAR MACAM BABY..

Inilah rupanya, Ya Allah, Alhamdulillah.. Selepas tu sakit beransur hilang.. Dan selang beberapa lama, pi check up dengan doctor, CYST TIADA LAGI..



Inilah ikhtiar saya yang paling menjadi.. TERIMA KASIH BIO SELEZA.. TERIMA KASIH SAHABAT kerana bersungguh cerita pasal produk ni.

Rupanya bersungguh-sungguh sebab betul-betul boleh menyembuh.. Ya Allah, terima kasih kerana memberi KESEMBUHAN padaku..

Betullah kata orang DUIT TAK BOLEH MEMBELI KESIHATAN  tetapi DUIT BOLEH MEMBELI PRODUK KESIHATAN.. Selamat mencuba!! 

TERIMA KASIH BIOSELEZA

'Untuk sebarang pertanyaan sila: 

---> SMS/Whatsapp/Telegram : taip 'BIO' & send to 016-3488354 
---> PM, klik : htpps://www.facebook.com/messages/ByAdoreYouwww.facebook.com/messages/ByAdoreYou

Trial set BioSeleza Rm60 (Semenanjung) Rm65 (Sabah/Sarawak). Harga termasuk poslaju.. Cuba la!! :)


No comments:

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute