Friday, June 7, 2013

SELF REWARD n A GIFT FOR MOMMY!!

Assalamualaikum.. 

Salam Jumaat n Israk&Mikraj utk semua.. Alhamdulillah rezeki dr bonus biz ena reward kan diri sendiri dgn IPad Mini! :) Even bonus ena x byk cam org lain tapi Alhamdulillah dapat jgk tambah duit belanja..hee.. Selain reward diri sendiri dgn iPad mini ena dapat jgk hadiahkan mak jam tangan baru. Beli jam Alba je pun. Nak beli Rolex lum mampu! Haha.. Selamat mak suke jam tu coz mak kata jam dia memang dah rosak. Lega bila dptkan hadiahkan something yg memang mak perlukan.. :) Tapi kan x habis kat situ, mak minta belikan kasut sukan plak.. Ahh sudah!! T_T Demi mak tesyg ena belikan jugak la mak kasut sukan Puma. Ala apela sgt nak banding kasut sukan dgn kasih syg mak bagi sebelum ni. Inshallah selagi temampu apa saje mak nak ena usahakan.. :)  Lagi pun apa nak risau every month bonus kan ade!! Hehe.. B4 ni yela risau, nak beli pape pun kena pk panjang. Laa ni Inshallah mencukupi n de best part dapat menabung jgk! Alhamdulillah ya Allah, Nikmat mana mahu ku dustakan?? :') 






No comments:

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute