Wednesday, February 20, 2013

LIRIK LAGU MASIH AKU CINTA (SHILA AMZAH)

Assalamualaikum..

Since last week currently ena dengar lagu baru Shila Amzah Masih Aku Cinta.. 1st time tengok lirik je belum dengar lagu lagi. Dari lirik je dah bole tau apa yg Shila rase even ena x kenal personally Shila. But s a human lagi2 she is public figure yg kisah hidup jadi tatapan umum mesti kita tau ape yg jadi. So secara x langsung lirik lagu dia mengambarkan isi hati dia. Dan kebetulan lirik lagu masih aku cinta dekat dengan jiwa ena, senang kata sangat kena dgn diri sendiri. Lagi buat tekesan ena tau kamu memang big fan of shila azmah. Youtube shila mane kamu x tengok. Kire memang minat abis la.huu.. N ena tau lagu baru shila ni kamu mesti dengar n suka. Sebabnye cuma 1, kamu adalah orang itu sama seperti shila.. Here the lyric.. enjoy! :')


Masih Aku Cinta - Shila Amzah

Biarpun kau tak lagi ada dengan ku
Takkan ku bisa melupakan mu
Cara mu, memanggil nama ku
Terasa seolah kau masih ada

Jauh di dalam sanubari ku
Tak ku relakan pemergianmu
Namun ku, kan selalu doakan mu
Agar kau takkan terus terluka

Kau kan temui bahagia
Walaupun aku tidak bersama
Jangan kau gusar
Aku akan selalu ada
Dari jauh engkau masih ku cinta
Dari jauh aku masih mencinta

Takkan pernah ada penggantimu
Yang mempertahankan ku sepertimu
Satu dunia, menentang cinta kita
Akhirnya kita terpisah jua

Yang mengenal mu cuma aku
Tidak ku menyesal mencintaimu
Yang ku harapkan
Kau juga mendoakan ku

sumber: youtube

Seperti pesan seorang teman : 
"Akan tiba saatnya di mana kita harus BERHENTI MENCINTAI SESEORANG bukan kerana kita PUTUS ASA untuk mencintainya, tetapi kerana kita MENYEDARI bahawa insan yang kita cintai itu akan LEBIH BAHAGIA apabila kita MELEPASKANNYA..."








No comments:

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute