Friday, July 20, 2012

SALAM RAMADHAN.. PUASA YOK! (^_~)


Assalamualikum wbt..

Hello bumi Malaysia! Finally  safely arrived.wuhuuu! *lompat bintang sket!.* Apesal hepi bebenor cik Ena oiii.. Mau tak hepi den dapat bepuasa kek kampong tu hah.. =) Walaupun sekejap dah hepi sesangat!hehe.. Ramadhan ni byk kelebihan like bulan penuh rahmat di mana Allah swt tutup semua pintu neraka n dibukakan semua pintu syurga. Time2 puasa ni teringat arwah abah. Arwah tiap kali buka mesti kena ade pengat/bubur. Tak kire la pengat pisang ke janji ade. Hmm,sedih la plak.huu.. Ok ok kte chill babeh! Malam ni dah start terawih tau. Abis terawih bole main bunga api n mercun pop pop, pop yeyeah! ^^ Baru semangat kan ala2 kanak2 riang gitu.haha.. Ok malam ni jangan lupa niat puasa ye. Nak senang niat utk sebulan terus. Takde la pasni alasan tak puasa sebab lupe niat. Tak koser tau! 

Salam Ramadhan kwn2 semua. Semoga kte semua mendapatkan keberkatan dari-Nya. Amin..


p/s : Dpt tau si dia betukar keje. Alhamdulillah lebih baik. I'm hepi 4 u sahabat. Sama seperti awk, sy tak pernah lupa awk dlm doa sy. Semoga awk berjaya di tempat baru. Jgn lupa sy. I miss u so much! :')

No comments:

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute