Sunday, August 28, 2011

LIP LAP LIP LAP.... (^_~)

Salam..

Hi kawan2! ape khabar sume?? p0se 0k x?? ececeh ena,dah nak abis p0se baru nk tanye p0se 0k 0 x.apakah! T________T Ena hepi sgt c0z kat umah @ Kg Sg Choh tercinta ni meriah sgt sambutan raye.Bahang raye tu dah makin terase. Tiap malam dpt tengok firework free.Uma plak terang benderang dgn cahaya pelita+lampu lip lap lip lap. Meriah uols! (^_~) Insyallah if x pape luse umat Islam akan sambut aidilfitri. Esok kat uma nenek kami sume sedare mare nak masak lemang. Sure happening, x sabarnye! Neway sedih jgk nak tinggal Ramadan. Yelah next year belum tentu kte dpt betemu ramadan lagi kan.. N most of all ena rindu arwah abah sgt2. Salu time2 nak raye abah paling sebok hias uma. Abah mmg suka uma behias cantik lagi2 dgn bunga n lampu kelip2. Dats y beli abah dah xde kami sume tetap pasang pelita n lampu kelip2. Ena tau abah dapat tgk ape kami sume buat... Pada yg still ade mak abah n family pulanglah behari raye besame.Xde ape yg lebih gembira melainkan besame org tesyg.Selagi mereka ade la kite kena hargai. Dah xde nanti baru tau camne rase. Same g0es to me n0w. Abah alwez in my heart. Rest in peace. Al-Fatihah..


No comments:

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute