Friday, December 31, 2010

0k2 saja..........


Slm..

tahniah utk team harimau muda Malaysia c0z menang piala AFF! sebab usaha anda juga seluruh rakyat Malaysia dapat cuti.nikmat! nikmat! ^_^ s0 sbb cuti jgk ena dapat balik uma awal.FYI, n0w ena d0k Putrajaya senang ulang alik g praktikal@praktikal. dah 2 minggu ena praktikal.mula2 tu cuak n tak0t tapi Alhamdulillah sume bejln lancar..

enj0y keje kt UKK, PAJPM ni.kwn2 0fis baik2 sume,b0s pun 0k.kire tebaik la! =) ena g n balik keje naik bas je.lum mampu nk pakai kete sendiri.kuikui.. tapi nek bas nadi putra cepat je sampai keje dlm 10-15 minit je dr uma.c0z n0w Putrajaya dah wat laluan khas utk bas. kenangan praktikal ni jugak ena ngn rumate salah naik bas mase hari ke 2. abis kami tepusing 1 putrajaya n tinggal kami bedua je dalam bas.selamat driver bas tu baik tanya kami nak g mane.den dia cakap kami salah naik bas.s0 dia st0p kn kami n suh naik bas lain.hahaha... malu sudah! =p



kat UKK ni macam2 benda baru ena belajar.m0st 0f all ena bljr de real life.kadang2 balik keje lambat.rek0d setakat ni pkl 9 pm baru balik.n baru ena tau jgk keje ni rupanya penat.salu pkl 10 pm ena dah masuk td0!

ena harap dpt kutip sebanyak ilmu time praktikal ni n dpt wat sume keje yg diamanahkan dgn sempurna.. 0k j0m tgk gmbr tempat n 0fis ena.. (^_~)



No comments:

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute